Co bude vaše klíčová odpovědnost?
- Pomáhat našim klientů chránit jejich majetek,
- vybírat ta nejvhodnější řešení, díky kterým o ně bude skvěle postaráno,
- pravidelně aktualizovat nastavení stávajících smluv tak, aby v každé situaci odpovídaly potřebám klientů a situaci na trhu,
- jít příkladem, protože ukázaná platí,
- pečovat o klienty, jako by to byli vaši nejbližší – spokojení klienti jsou totiž naším společným cílem a vizitkou týmu,
- komunikovat s obchodními partnery a poradci v rámci týmu,
- neustále na sobě pracovat a zdokonalovat své dovednosti a kompetence,
- přinášet inovace do firmy tak, aby se posouvala vpřed.
Co od vás očekáváme?
- Reprezentaci a ctění hodnot naší firmy,
- systematičnost, důslednost, pečlivost a preciznost, protože detaily rozhodují,
- profesionalitu, loajalitu a nadstandardní pracovní výkony, co se efektivity týče,
- reprezentativní vystupování,
- zvládnutou komunikaci e-mailem, telefonicky i osobně,
- růstové myšlení, chuť se učit a zdokonalovat,
- individuální a prozákaznický přístup
- a minimálně maturitní vzdělání a následné splnění zkoušky u ČNB nutné pro výkon této pozice.
A co vám nabízíme?
- Smysluplnou práci, ve které budete pomáhat lidem, aby mohli klidně spát,
- kmen stávajících klientů, o které se budete starat,
- stoprocentní podporu, perfektní zaškolení a mentora po ruce, kdykoliv ho budete potřebovat,
- odpovídající ohodnocení (specialisté neživotního pojištění si u nás obvykle vydělávají 37 000 – 78 000 Kč měsíčně bez ohledu na region),
- transparentní a upřímnou komunikaci ve firmě plné usměvavých lidí,
- časovou flexibilitu (záleží nám na výsledku, ne na tom, kolik hodin trávíte v práci)
- a velmi zajímavý potenciál růstu (pokud budete svou práci dělat pořádně, s nadšením a správnými hodnotami).