Asistentka ředitele
Do našeho skvělého týmu hledáme asistentku/asistenta ředitele, která/který bude hrdě reprezentovat náš brand a ctít hodnoty Za bohatší Česko stejně jako my. Přečtěte si více informací a zjistěte, jestli hledáme právě vás.

Co bude vaše klíčová odpovědnost?

  • Být pravou rukou ředitele, a pomáhat mu dosáhnout strategických cílů při vedení společnosti,
  • organizovat jeho diář, jednání, výběrová řízení a týmové akce,
  • propojovat klienty, s těmi správnými lidmi v týmu, když budou cokoli potřebovat,
  • pomáhat mu budovat osobní brand, i firemní Za bohatší Česko, na sociálních sítích,
  • zajišťovat administrativní agendu a připravovat podklady,
  • neustále na sobě pracovat a zdokonalovat své dovednosti a kompetence,
  • přinášet nápady do firmy tak, aby se posouvala vpřed.

 

Co od vás očekáváme?

  • Reprezentaci a ctění hodnot naší firmy,
  • pracovitost, pečlivost a důslednost,
  • profesionalitu, loajalitu a nadstandardní pracovní výkony, co se efektivity týče,
  • schopnost pracovat a rozhodovat se samostatně,
  • organizační schopnosti, reprezentativní vystupování a pozitivní přístup,
  • růstové myšlení, chuť se učit a zdokonalovat.

 

A co vám nabízíme? 

  • Smysluplnou práci s pozitivním dopadem na společnost,
  • časovou flexibilitu (záleží především na výsledku vaší práce, ne tolik na tom, kdy ji uděláte),
  • možnost kombinace práce v kanceláři a na home office,
  • finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a přínosu (asistentky u nás obvykle vydělávají 28 000 – 46 000 Kč měsíčně bez ohledu na region),
  • transparentní a upřímnou komunikaci ve firmě plné usměvavých lidí
  • a velmi zajímavý potenciál růstu (pokud budete svou práci dělat pečlivě, s nadšením a správnými hodnotami).

 

Místo výkonu práce: Praha.

přihlásit se
Na pozici

Tento web využívá cookies pro služby třetích stran,pro vylepšování webu a analýzy návštěvnosti.Kliknutím na "Beru na vědomí" potvrzujete, že jste se seznámili s informacemi o cookies.Více o cookies.