Co bude vaše klíčová odpovědnost?
- Být pravou rukou ředitele, a pomáhat mu dosáhnout strategických cílů při vedení společnosti,
- organizovat jeho diář, jednání, výběrová řízení a týmové akce,
- propojovat klienty, s těmi správnými lidmi v týmu, když budou cokoli potřebovat,
- pomáhat mu budovat osobní brand, i firemní Za bohatší Česko, na sociálních sítích,
- zajišťovat administrativní agendu a připravovat podklady,
- neustále na sobě pracovat a zdokonalovat své dovednosti a kompetence,
- přinášet nápady do firmy tak, aby se posouvala vpřed.
Co od vás očekáváme?
- Reprezentaci a ctění hodnot naší firmy,
- pracovitost, pečlivost a důslednost,
- profesionalitu, loajalitu a nadstandardní pracovní výkony, co se efektivity týče,
- schopnost pracovat a rozhodovat se samostatně,
- organizační schopnosti, reprezentativní vystupování a pozitivní přístup,
- růstové myšlení, chuť se učit a zdokonalovat.
A co vám nabízíme?
- Smysluplnou práci s pozitivním dopadem na společnost,
- časovou flexibilitu (záleží především na výsledku vaší práce, ne tolik na tom, kdy ji uděláte),
- možnost kombinace práce v kanceláři a na home office,
- finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a přínosu (asistentky u nás obvykle vydělávají 28 000 – 46 000 Kč měsíčně bez ohledu na region),
- transparentní a upřímnou komunikaci ve firmě plné usměvavých lidí
- a velmi zajímavý potenciál růstu (pokud budete svou práci dělat pečlivě, s nadšením a správnými hodnotami).
Místo výkonu práce: Praha.